.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی ارزش ترور توسط مومنان را ندارد
فاطمه رجبی که چندی است همانند ماه های گذشته ، با نوشته هایش جنجال به پا نمی کند ، سایت شخصی خود را با مطلب تندی علیه خاتمی به روز کرد و طی آن با "پادشاهی" نامیدن دوران خاتمی ، او را "مهره سوخته آمریکا" نامید که "به دلیل افشا شدن پشتوانه‌ای چون ...
خاتمی ارزش ترور توسط مومنان را ندارد

فاطمه رجبی که چندی است همانند ماه های گذشته ، با نوشته هایش جنجال به پا نمی کند ، سایت شخصی خود را با مطلب تندی علیه خاتمی به روز کرد و طی آن با "پادشاهی" نامیدن دوران خاتمی ، او را "مهره سوخته آمریکا" نامید که "به دلیل افشا شدن پشتوانه‌ای چون هاشمی رفسنجانی، سوخته‌تر شده است".

به گزارش شمال نیوز به نقل از عصر ایران ، این نویسنده افراط گرا که نوشته هایش همواره مورد انتقاد اصلاح طلبان و طیف هایی از اصولگرایان بوده است ، با نقل مصداق هایی از اقدامات فدائیان اسلام در خصوص حذف فیزیکی افرادی مانند منصور- نخست وزیر دوران پهلوی - و کسروی نوشت : "خاتمی را کسی از مؤمنان ترور نخواهد کرد."

گفتنی است حامیان همسر سخنگوی دولت ، نوشته های او را مصداق آزادی بیان می دانند.

متن کامل نوشته جدید رجبی را بخوانید:

نمی‌دانم در سرمقاله کیهان چه نوشته شد تا بهانة دست مغضوبین و مطرودین ملت یعنی اصلاح‌طلبان برانداز قرار گیرد؟ مثلاً مجمع روحانیون مبارز که محض رضای خدا نه «روحانیت» دارند و نه مبارزه‌اشان از مبارزه با اسلام و ایران فراتر می‌رود، اطلاعیه بدهند.

مگر نه آنکه برای عمل حرام خاتمی در «دست دادن با زنان» و «سفر ضد ملی و ننگین او به واشنگتن» همین گروه به «مبارزه با اسلام و انقلاب برخاستند» تا از خاتمی و نه، بلکه از «آمریکا و اسلام‌ستیزی و مذهب‌سوزی دفاع کنند»؟ حال ممکن است یکی دو نفر در آن گروه مستثنی باشند. این را هم نمی‌دانم؟!

اما مسأله ترور خاتمی که به سر مقاله کیهان نسبت داده شده و پیرامون آن هیاهو، به چند توضیح نیازمند است:

1. خاتمی مهره سوخته آمریکاست که البته این‌بار به دلیل افشا شدن پشتوانه‌ای چون هاشمی رفسنجانی، سوخته‌تر شده است.
از این رو منهای رسوایی اعمال حرام و سجده به پیشگاه امریکا و انگلیس و شاید؟! مورد غضب و نفرت ملت است. ملت یعنی ایرانیان وطن‌دوست، مسلمانان مؤمن و وفادار به ولایت‌فقیه و دوست‌داران عزت و اقتدار ملی! اوباش و بی‌بندوبارها و مذهب‌ستیزان و ذلت‌پرستان و سرمایه‌خواران صنفی دیگر هستند.

2. تروریسم را باید معنا کرد و دانست چه کسی تروریست است؟ اصلاح‌طلبي برانداز با پیش‌زمینه «توسعه»، یک «تروریسم کامل ایمانی» است. 8سال حاکمیت سیاه خاتمی نشان داد که هدف این برنامه امریکایی چیزی جز ترور ایمان‌های مردم نیست. از این‌رو ترور شخصیت و اندیشه یکی از سر فصل‌های عملی خاتمی و هواداران امریکایی او بود. نمونه‌ای چون حضرت آیت‌الله مصباح کافی است تا این تروریست‌های ایمانی برای همیشه سیاه‌روی باقی بمانند.

3. تروریسم به معنای مصطلح آن یعنی «آدم‌کشی» را هم می‌توان در صف اصلاح‌طلبان به عینه دید؟! می‌پرسم واقعا متهمان پرونده انفجار نخست‌وزیری که به شهادت شهیدان باهنر و رجایی انجامید در کدام صف قرار دارند؟ آیا آنها طلایه‌دار حمایت و نامزدی خاتمی برای براندازی نیستند؟ آن «سازمان مخوف» که شهید بزرگوار، سید جلیل‌القدر لاجوردی در وصیت نامه‌اش مسؤولان نظام را نسبت به حضور آنها در عرصه‌ قدرت هشدار داد، تروریست‌هایی هستند که لاجوردی تا آخرین لحظات عمر آنها را متهم می‌دانست.

4. شهید لاجوردی در دوران پادشاهی خاتمی به شهادت رسید! این نکته چه معنایی دارد؟ قاتل یا قاتلان او که بودند؟ همین که گفته شد قاتل وی در آبادان دیده شده و مثلا کشته شده یا... کافی بود؟

5. هر چند «دین‌سوزی»، «مذهب‌ستیزی»، «وطن فروشی»، «بیگانه‌پرستی» در نظر بسیاری از دین‌مردان و وطن‌دوستان راهی جز «اعدام دینی و انقلابی» ندارد و «كسروي ملحد» و «منصور خیانتکار» دو نمونه از آنها هستند، و «رزم‌آرای انگلیسی» نمونه سوم؛ اما:

الف- «کسروی» که هر چند عمل خاتمی را نداشت و تا زمانی که لباس دین بر تن او بود، به حرام آشکار نیالود، اما رادمردی چون شهید نواب صفوی اعدامش کرد.

ب- منصور نخست‌وزیر خائن نیز توسط شهدای بزرگواری از خیل متدینیان حسینی عليه‌السلام اعدام شد.

و این دو نفر با فتوای شرعی مجتهدانی بزرگوار مجازات شدند.

رزم آرا اگر توسط فدائیان اسلام اعدام شده باشد قطعا دارای حکم شرعی بوده، و اگر آنگونه که شبهه‌افکنان تاریخ‌نگار مطرح می‌کنند از سوی شاه کشته شده باشد، باز هم وجهی داشته است. آن وجه «ترس شاه از قدرت انگلیسي او بوده است که موجب از چشم افتادن نوکری شاه نزد انگلیسی‌ها مي‌شده است.»

آیا خاتمی حتی دارای قدرت رزم‌آراست که انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها‌ی رقیب و در ردیف خود از او بترسند و به ترورش دست بزنند؟

هم‌چنین وقتی دادگاه ویژه روحانیت حتی با شکایت گروه‌های مردمی، انجام وظیفه نكرد و خاتمی مجری عمل حرام را به دادگاه نکشانید، چگونه انتظار است کسی حکم اعدام او را بدهد تا متشرعان آن را اجرا کنند؟ غیرمتشرعان هم که دلبسته اویند. همین‌جا می‌گویم دادگاه ویژه فقط می‌تواند درخواست‌کنندگان سوال از هاشمی را به صلیب بکشاند و طلبه سیرجانی را زندانی و محکوم نماید. اجرشان با امام زمان صاحب اصلی کشور!

در نتیجه هر چند در روزگار 8 ساله سیاه حکومت خاتمی، حتی سیدالشهدا هم مورد تهاجم قرار گرفت، و حتی امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف توسط برادر خاتمی – نعوذبالله - به استیضاح کشانیده شد و حتی... اما:

ارزش خاتمی کمتر از آن است که ترور شود یا اعدام انقلابی! او باید بماند. بار دیگر ماجرای هاشمی با همه‌ غرور تکرار شود. صفوف مسلمانان او را متاسفانه در لباس دین به عنوان دین‌ستیز عقب برانند و طرد کنند، مانند هاشمی!

او باید بماند تا روحانیت عظیم‌الشان بدون واهمه از خیل تروریست هواداران این دو نفر براي تعیین تکلیف کنند. چرا باید ترور شود؟ به لحاظ ارزشی که ندارد؟ یا آنکه برای پیشگیری از آبروریزی‌هایي که ممکن است در آینده بیشتر شود؟ در مورد این دومی احتمال دارد دوستارانش به صرافت بیافتند.

نکته پایانی آنکه «اسرائیل» آشکارا می‌گوید: «احمدی‌نژاد باید ترور شود.»

امریکا آشکارا اعلان می‌کند: «هرکسی در ایران رأی بیاورد جز احمدی‌نژاد.»

اصلاح‌طلبی برانداز به رهبری رفسنجانی امان و قرار از کف داده‌اند تا احمدی‌نژاد رأی نیاورد.

پرسش:

اگر آنچنانکه واقعیات جامعه نشان می‌دهد، بنا است تحریکات و تحرکات آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و مافیای داخلی رأی بیاورد، که چنین خواهد شد. ان‌شاالله- چرا باید خاتمی ترور شود؟ مجمع روحانیون مبارز؟! یا آن سازمان مخوف يا مشارکت آمریکایی و به طور کلی مافیاگران برای مظلوم‌نمایی و رأی‌آوری به دنبال حربه‌ای دیگر بروند.

خاتمی را کسی از مؤمنان ترور نخواهد کرد. او ارزش این کار را ندارد و مؤمنان تروریست نیستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ايران خاله 2 اسفند 1387
اين زنه را من مي شناسم او هميشه مي خاد به همه گير بده البته آدم صاف و ساده اي است آدم خوبي است ولي با پدرش مشكل داشت . خاتمي مي خاد با ايشون چيكار كند
ق 2 اسفند 1387
آقا يك نفر جلويش را بگيرد ظاهرا از آقاي الهام كاري برنمي آيد .
ناشناس 3 اسفند 1387
واقعاً برای خودم متاسفم که این انسان با این وقاهت صحبت از فردی می نماید که دنیا در مقابل نظریه گفتگوی تمدنهایش سر تعظیم فرود آورده است. یادم است پدربزرگم (خدایش بیامرزد) می گفت: افسار اسب که به پشتش بیفتد، دیگر قابل مهار کردن نیست.
نا شناس 3 اسفند 1387
سلام خانم من نمی دانم در ادبیات اصولگرایان به شما یاد ندادند که اینگونه چرت و پرت نگویی ؟بابا اصلاح طلبان شرف و معرفت شان از شما که فقط و فقط مردم را گیر آورده اید و با احساسات انان بازی کردید بیشتر است .اگر اصول گرایی اینست پس بقیه الله اکبر
نا شناس 3 اسفند 1387
بابا عادت دارد هر از گاهی حرف اضافی بزند و یجوری بگه منم هستم .
امید 3 اسفند 1387
آیا هرکسی دیگری میتواند در مورد آقایان اینطور بنویسد این آقای پالیزدار طفلک دوکلمه گفت چند ماه آب خنک خورد سرکارآخانم دوانی که حتی نام پدر را هم به ارث نبرده وبوته دار هم نیست کمترین مناسبات نوشتاری اجتماعی سیاسی یعنی ادب را رعایت نمیکند بد بحال احمدی نژاد که چنین دوستی دارد واسلام عزیز هم تا وقتی کی مومن نمایی مانند خانم رجبی دارد اصلا نیاز به د شمن ندارد
نا شناس 3 اسفند 1387
آیا آن بیست میلیونی که به او رای دادند نیز بی ایمان هستند؟
فکر کنم بکار بردن حضرت برای پیامبران و امامان و در عصر حاضر هم برای امام راحل و ولایت مطلقه فقه امام خامنه ای بکار میبرند.
چرا نظام باید به یک خانم چنین اجازه ای بدهد که در مورد دیگران اینچنین قضاوت کند؟
آیا فرد عادی این چنین اظهار نظری کند با چه خواهند کرد؟
به نظرم یک فرد شعور بیست میلیون ایرانی را به بازی گرفته است.
چرا دستگاه قضایی کشور(آقای الهام وزیر دادگستری) ایشان را تحت تعقیب قرار نمیدهد؟
نا شناس 3 اسفند 1387
آیا این عبارات خانم رجبی را جز عقده سیاسی میتوان چیز دیگری معنا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 3 اسفند 1387
لطفا یک نفر جلوی این خانم را بگیرد.
نا شناس 3 اسفند 1387
سرکار خانم رجبی؛یعنی نعوذ بالله رهبری هم نباید حکم ایشان را تنفیذ میکرد؟؟
استغفار کنید خانم و از درگاه خدا طلب بخشش و مغفرت کنید.
نا شناس 3 اسفند 1387
آخه اینم شده درخواست. آقای الهام اصلاً می تونه حرف چنین مسئله ای رو بزنه این خانوم پدرش رو در می آره. نوشته هایش دین و ایمون بسیاری رو لکه دار می کنه و اسلام اصلاً با اینهمه تندروی بی پروا و بی ترمز موافق نیست. ایشون روی طالبان رو هم سفید کرده و اصل شیعه گری رو هم به چالش می کشاند. ایشون که آق شده والد گرامیشون هستند چگونه می توانند به ساحت مبارک مبارز انقلابی و شخصیت دوم نظام اسلامی اینقدر راحت چنگال انداخته و بی هیچ پروایی کمر به ترور شخصیت آقای رفسنجانی ببندد. آیا بین ایشون و گروهک بدطینت فرقان رابطه ای وجود دارد که یکی با تفنگ و ایشون با قلم یکی جسم و ایشون شخصیت آقای رفسنجانی را ترور می کنند. آیا ایشون در صدد تکمیل پروژه طراحی شده گروه فرقان هستند. ایشون همه روحانیون مبارز را متهم به بی دینی و همراهی با خاتمی می کند و حکم جهاد بر علیه شخصیت خاتمی صادر می کند. کاری را که پیامبر عظیم الشان اسلام و علی (ع) حتی در مورد اولی و دومی و سومی با این صراحت انجام نداده بودند و از بروز فتنه در عرصه اسلام و تشیع پرهیز می نمودند. آیا حتی با فرض صحت مدعا اینگونه بی شرم و حیا بر علیه شخصیت های نظام نوشتن مصداق فتنه گری و اشاعه فحشا و تولید درگیری در بین هواداران و مردم نیست؟
نا شناس 4 اسفند 1387
بلبل سردار ..... بازبمو بهار .....پلنگ بورده لم .....شال بمو شکار....
جواد 4 اسفند 1387
بهترین پاسخ به این عجوزۀ سیاسی سکوت است .
ایمان تقوی 4 اسفند 1387
وقتی در جلوت اینگونه بی پروا و هتاکانه حرف می زنند ، در خلوتشان چه برنامه های تروریستی را طراحی می کنند ؟
میثم 4 اسفند 1387
مگر جناب الهام می گذارد حاج خانم از کسی دیگر الهام بگیرد و اینگونه افاضۀ فیض کند ؟ تازه این حرفها در آشکار بیان می شود ، وای لحظاتی که در خلوت برعلیه اصلاح طلبان بدبخت چه می گویند ، و چه برنامه های تروریستی توسط آقا و خانم طراحی می کنند .
اعلایی 4 اسفند 1387
همه یادشان است وقتی یک دانشجوی پلی تکنیک در نشریۀ موج مطلبی در مورد انتظارات خود از امام زمان نوشت که از دست متوسلان دروغین به او چه می کشد ، آن دانشجو را به خاک سیاه نشاندند ، ولی در عجبم این خانم با این هتاکی ها چگونه امن ترین مکان سیاسی را برای خود ایجاد کرد . و یا نتیجۀ دیگری باید گرفت که همان حرف دل مقامات عالیرتبه را بر زبان می آورد .
عمار 4 اسفند 1387
از کوزه همان تراود که در اوست . دوستان چرا ناراحت می شوید . اینان نمی توانند جز این بگویند . شریعتمداری در روزنامۀ کیهان همین حرفها را به امثال اینان دیکته می کند . ترور ، خشونت ، مرگ ، سیاهی ، عزا ، خون ، و ... قشنگ ترین واژه های کیهانیان است .
مسعود ایرانی 4 اسفند 1387
گاهی با خودم فکر می کنم که بین« فاطمه رجبی» «و مریم رجوی» چه نسبتی وجود دارد ؟ ادبیات مشترک ، لحن یکسان ، واژه های هم قافیه ،
نا شناس 4 اسفند 1387
ملت فهیم ایران در 22 خرداد 88 حماسه ای توفنده تر از حماسه 2 خرداد ایجاد خواهند کرد
احمد خادمی 4 اسفند 1387
این عجوزه نخود هر آش تو همه چی نظر می ده و کسی نیست جلوی آنرا بگیره
ببین چه توهین هایی به خاتمی و رفسنجانی کرده اینگونه افراد به اسلام ضربه می زنند و ازادانه می چرخند و کسی به اینها کاری نداره انشاله جواب این فاطمه رجبی را در 22 خرداد خواهیم داد . زنده باد خاتمی
نا شناس 4 اسفند 1387
آقايون بس است ديگر ، رهايش كنيد ظاهرا يكي جلويش را گرفت . چون سايتش بسته شد.
مصلح 4 اسفند 1387
« 22 خرداد » 88 ، 2 تا « 2 خرداد » خواهیم داشت .
کیمیا 4 اسفند 1387
کدوم آقا؟ کدوم گفتگوی تمدنها؟ آهان همونی که به واسطه ی اون مهاجرانی 6 تا زن صیغه ای گرفت و میگی؟ ای ول به غیرت این زن !!! مرداش جرات ندارن این طور حرف بزنند در ضمن جناب نعوذبالله و ... که فقط اصطلاحات مذهبی رو از مذهب یاد گرفتی بهتره چند واحد حقوق اساسی پاس کنی بعد مفصل راجع به تنفیذ حکم ریاست جمهوری با هم بحث میکنیم. من نمیدونم چرا هرکی تو این سایت نظر میده بی سواده از روی اون چیزیکه تو جلسات خصوصی حزب آموزش دیدند فکشون و باز میکنند؟؟؟!!
گوشت کوب 4 اسفند 1387
این طور که معلومه نظر دهندگان این سایت همه اصلاح طلب هستند یا اینکه نکنه آقای رمدانی نظر اصولگرایان را سانسور می کنه؟ یا یه حالت دیگش اینه که خود این آقا با رفقاش با هم شبها که بیکار میشن کلی به مطالب چاپی خودشون نظر میدن!
علی 5 اسفند 1387
حاجیه خانم تاریخ صد ساله ما پر از این فراز و فرود سیاسی هست شما به آتش جهنم و عذاب دوزخ فکر کنید و دست از این تهمتها بردارید من در اخلاص و مومن بودن شما شک ندارم خداوند پدر بزرگوارتان را رحمت کند.
علی 5 اسفند 1387
حاجیه خانم تاریخ صد ساله ما پر از این فراز و فرود سیاسی هست شما به آتش جهنم و عذاب دوزخ فکر کنید و دست از این تهمتها بردارید من در اخلاص و مومن بودن شما شک ندارم خداوند پدر بزرگوارتان را رحمت کند.
نا شناس 5 اسفند 1387
سطح تحصیلات خانم رجبی چقدر است و کجا مشغول کار هستند؟
abas 5 اسفند 1387
اینگونه حرف زدن حماقت است نه اصولگرایی
shahyar 5 اسفند 1387
بیخود نبود هیچ زنی پیامبر نشد. از بس حرافی کردن از صف جا موندن. یکی جلو این زن و بگیره.. تا در کشو این همه حزب های الکی رو کار نیاد. قطعاً اگه ایشون همسر یک فرد معروف و با نفوذ نبود العان باید تو گوانتانامو یا ابو غریب بود.
جلایی 6 اسفند 1387
من فکر میکنم به تاسی از کلام روحبخش الهی و آیات نورانی قرآن باید این معنی رادر ذهنمان تداعی کنیم که ( و اذا خاطبهم الجاهلون ، قالو سلاما)و در جواب این خانم باید سکوت کرد و فقط سکوت، چون اگر بخواهیم جواب در خوری به او بدهیم از کجا باید آغاز کنیم ؟؟ نقطه ی اغاز کلام کجاست؟ من که او را حتی در آن نقطه هم نمی یابم.و اینها همه لرزش های حاصل از حضور خاتمی عزیز است که انشا الله این بار هم مردم فهیم ما تنهایش نخواهند گذاشت.
گوشت کوب 6 اسفند 1387
زنها اگر پیامبر نشدند دلایلی رو داره که فکر نکنم سواد تو کفایت کنه وگرنه الان رو با عین نمینوشتی فقط همین رو بدون که:
پستی نسوان ایران جمله از بیدانشی است
مرد یا زن برتری و رتبت از دانستن است
آل احمد 6 اسفند 1387
هیچوقت سخنرانی حضرت زینب رو فراموش نکن که سیاست اون زمان و از این رو به اون رو کرد تازه جناب! مردها هیچوقت عرضه ی واضح و شفاف موضعگیری در سیاست رو ندارن چون نگران میزهاشون هستند راست میگه دیگه.... اگه خاتمی آدم خوبیه چرا آمریکا پشتیبانشه و اگر احمدی نژاد آدم بدیه چرا آمریکا ازش میترسه حتما خاتمی به نفع منافع دشمنه!!! چیه نمیتونی ببینی که یک زن اینقدر حالیشه؟ و مثل خانوم تو فقط تو فکرمدل لباس و اروبیک و جلسات افه گذاریه زنونه نیست؟
احسان 6 اسفند 1387
شبیه این حرفهارو حاج علی صابری هم زد . ظاهراً همه یه جورند . مثل هم حرف می زنند . مثل هم مدیریت می کنند . مثل هم حذف می کنند . همشون کلامشان بوی خون و نفرت می دهد .
فرهاد 6 اسفند 1387
آدمی که تحلیل نداشته باشد و اطلاعات لازم را از منابع موثق دریافت نکند و صرفاً به تیترهای بولتنهای برادر حسین شریعتمداری کیهانی اکتفا کند بیشتر از این نباید انتظار داشت . دوستان توجه کنند همۀ این جزع و فزع ها برای کابوسی است که از 22 خرداد می بینند . 22 ای به اینان نشان بدهیم که صد تا 2 خرداد از آن متولد شود .
اصغر 9 اسفند 1387
مه فشاند نور و سگ عوعو کند
هرکسی بر طینت خود می تند
-----------------------------------------------
خاتمی انتخاباتی برگزار کرد که توش این دارودسته پیروز شدن تا اینهمه بهش فحش بدن. آیا اینایی که خودشونو اصواگرا میدونن تقوای برگزاری یک انتخابات سالم رو دارن که یکی غیر خودشون ازش برنده بیرون بیاد؟ البته ظرفیت و جنبه اینان در این 3سال برهر که بیطرفانه دنبال حقیقت است معلوم شده.
نا شناس 9 اسفند 1387
متاسفانه اصلاح طلبان نه جرأت تحمل شكست و كنار رفتن از صحنه سياسي روزگار را دارند و نه توان پيروز شدن در آن. لذا مدت هاست كه تهمت و تخريب را دستاويزي براي صعود به اريكه قدرت قرار داده اند با توجه به اينكه اكثر ما ايراني ها با اين خوي اصلاح طلبان آشناييم پس احسنت بر اي شيرزن عرصه سياست كه اينچنين با بي باكي حقايق را بازگو كرد و خود را در مظان تهمت ها و تخريب ها قرار داد شايد با اين حرف ها گمان كنيد من اصول گرايي دو آتشه متولد شدم ابداً چون من هم زماني از خيل همان 20 ميليون فريب خورده اي بودم كه به خاتمي رأي دادم اما مدت هاست كه با مشاهده عملكرد خاتمي و مقايسه دستاوردهاي دولت او با دولت دكتر احمدي نژاد پشت دستم را داغ كرده ام تا نه تنها به خاتمي بلكه به هيچ اصلاح طلب ديگري نيز رأي ندهم و اما نكته آخر، بسيار متأسف شدم از اينكه مشتي بي فرهنگ به جامعه بانوان توهين كرده اند. لازم نيست زن باشيد تا قلبتان از اين مساله به درد آيد چون من هم مثل ديگر مردان دنيا از مادر يعني از يك زن زاده شده ام و در دامان او پرورش يافتم. به راستي بي جهت نگفتند كه هر كسي را بايد از روي دوستانش شناخت با اين حساب نبايد از جانبداري اين عده از خاتمي و.. شگفت زده شد!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.